Wednesday 1 November 2017

Optioner handels mentor


Lär dig Options Coaching och Alternativ Strategier från Market Taker Mentoring Options Coaching Lär Options Trading med MTM Personliga Options Coaching I handel får du en medalj bara för att dyka upp. För att vinna på detta spel behöver du noggrann träning, som träningen du kan få från tränare här på Market Taker Mentoring. Våra tränare har en immateriell kant för att få dig: äkta erfarenhet. Låt våra tränare styra din karriär genom att dela med sig av vad de lärde sig i sin karriär som professionella. På Market Taker Mentoring tar vi en interaktiv, hands-on inställning till alternativ coaching. Våra alternativa coaching-program skräddarsys för din bakgrund och dina mål som en alternativhandlare. Om du är nybörjare, lär vi dig på din nivå (se vår nybörjarecoaching). Om du är en professionell näringsidkare redan har vi kunskapen att ta dig till nästa nivå i din karriär. Och vi undervisar handlare av erfarenhetsnivåer överallt däremellan. Varje näringsidkare börjar med en inledande bedömning av möjligheter för coaching, vilket är delkännedomstest och delvis psykologibackgroundtest. I vår första online, One-on-One-session tillsammans, går wersquoll över resultaten och skapar tillsammans en inlärningsväg som passar dig. Personliga alternativ Coaching Vårt eget system för One-on-One Options Education garanterar att varje student tar det mesta av sin tid och pengar. Vår preliminära utvärdering hjälper oss att lära dig var du är som näringsidkare. Då kan du hoppa över redan vet och bygga vidare på bygga på dina nuvarande styrkor. Vi fokuserar på vad du behöver för att lära dig att lyckas och möta dina handelsmål. Alla en-till-en-sessioner är inriktade på dig studenten. Det finns ingen quotpeanut galleyquot som lyssnar på, så det finns inga distraheringar. Du kan känna dig bekväm i en privat, verkligen One-on-One-session. Det finns många självstudiekällor som ska följa vår One-on-One Options Coaching-chock full av den information du behöver för att fatta välgrundade beslut som näringsidkare. När du registrerar dig för coaching-alternativ kommer du att få en autograferad kopia av en av Dan Passarellis böcker. Du får tillgång till allt vårt onlineinnehåll inklusive våra live-gruppklasser på torsdagar plus sex månaders förinspelade klasser. Dessa kurser är utformade för att vara mycket koncentrerad med information, igen, för att du ska kunna utnyttja din tid och pengar så mycket som möjligt. Du får också tillgång till alternativtutorials och andra alternativ handlarverktyg. Här är vad du får med MTM One-on-One Options Coaching Course: MTM 6 månad, ett-till-ett-coaching-program Inledande utvärderingskonsultation för att fastställa din nuvarande kompetens och mål 10 online, en-till-ett-alternativa coaching-sessioner (uppskattat för att slutföra är 6 månader) Veckovis personlig hemläxa MTM quotEmail Hotlinequot - 6 månaders obegränsat e-posttillträde till bussarna för att få dina frågor besvarade mellan sessioner (1000 värde) Autographed options bok skrivet av Dan Passarelli (90 värde) Live och arkiverat Online Education Program tillgång - 6 månader (ett 1 794 värde) Tillgång till alla online videoklasser (Priceless) Har du haft några stora och kostsamma förlorare Att lära sig genom försök och fel kan vara det dyraste sättet att lära sig att handla alternativ. Sluta betala marknaden för din utbildning. Få år av erfarenhet av vårt team som leds av Dan Passarelli för endast 4.997. Ring för att komma igång med alternativt coachning idag (815) 534-5204 Håll dig positiv på framtiden. Tack till John och Dan för din vägledning med din hjälp. Jag är på en två veckor åtta raka segrar. Att få en årlig avkastning på över 185 förväntar sig inte att bada 1000 för alltid men inte en dålig snapshot av vad dessa strategier kan göra. När det kombineras med klokt förlusthantering. quot också, tack för allt du erbjuder från MTM. Efter att ha gått till några av gruppens sessioner nu börjar jag verkligen se värdet av John39s sessioner i samband med det jag lär dig av dig varje vecka. Du ger mig ramverket, och John lägger köttet på benen. 1-till-1-coaching är det bästa beslutet jag kunde ha gjort vid denna korsning i min handelsutbildning. Jag är så mycket mer balanserad i mina affärer nu. Jag vet att det är tidigt, men redan jämfört med förra året finns det ingen jämförelse. Min tradingmanagement plan har gjort en stor skillnad. Tack igen min vänquot citat vill jag uttrycka min tacksamhet för dig och Dan. Jag känner mig mycket mer självsäker handel. Placerade min första dubbel kalender idag. Värdet av coaching, mentorskap och videor har blivit allt tydligare för mig när tiden går. Jag tog några månader ldquooffrdquo på grund av andra åtaganden. Nu går du igenom videofilmerna en gång till och granskar din dagliga serie när jag kommer hem på kvällen, det börjar alla slutligen börja ldquoclickrdquo. Jag behövde också lära mig att hålla det enkelt. Itrsquos egentligen inte så fruktansvärt svårt som det ursprungligen framträder. Quot Jeff, Greeley, CO ldquo. Jag är skyldig mycket av den framgång som jag haft i alternativ till din undervisning och mentorskap. Bortsett från din tydliga undervisningsstil, är din betoning på risk - och penninghantering vad som skiljer dig från resten. Jeffquist, Highland Park, IL citat Jag har ökat mitt konto med cirka 12 i månaden med 60 vinster. I39m blir bättre på att kontrollera mina känslor och väntar på bra uppställningar istället för att ruska in i saker. Jag är tacksam för allt jag har lärt mig av dig eftersom jag förstår alternativ så mycket merquot Brad, Rexburg, ID-kvot mellan dina veckovisa sessioner, våra en-mot-sessioner och Johns dagliga sessioner, är jag övertygad om att jag äntligen kommer att bli kunna hålla kvar på vinsterna som jag genererar och behålla förlusterna på affärer som inte fungerar små. Quot Doug, Colorago Springs, CO när jag registrerade mig för Dan39s mentorprogram hade jag mycket höga förväntningar. Efter att ha slutfört programmet är jag väldigt glad att jag ärligt talat att Dan inte bara träffade dem, utan överträffade mina förväntningar långt. Jag var ganska avancerad i mina kunskaper om alternativ som detaljhandeln. Dan tog sig tid att bedöma mina kunskaper och mål och skräddarsydda ett individuellt och avancerat program för att sätta mig på professionell nivå. Detta är inte ett cookie-cutter program. Som om det inte var tillräckligt, tar Dan verkligen det ett steg längre genom att han verkligen bryr sig om min framtida handelssucces. Jag känner mig som om, trots att mitt program har slutat, har jag en mentor för livet. citat Sonny, La Canada, CA efter att ha avslutat ditt mentorprogram, ville jag handla i några veckor med riktiga pengar på egen hand innan jag gav dig en uppdatering. Det får mig att tänka på den kommersiella. Din Options Coaching Program, 3,999 den grundläggande förståelsen och kunskapen som jag fick från ditt Options Coaching Program, PRICELESS. Jag kan inte tacka dig nog för att ge mig dessa stora kunskaper av kunskap och självförtroende. Du har verkligen en stor kunskap om alternativ och unik förstärkning enkelt sätt att ge den kunskapen till dina elever. Fortsätt med att lära min vän Förresten har jag gjort varje öre av mina monetära kostnader under de senaste veckorna och tillfredsställelsen är bara gravy. quot Hemel, Albuquerque, NM quotThe One-on-One alternativen coachning klass var en enorm hjälp i siktar igenom mängden information för att upptäcka viktiga begrepp och idéer i alternativhandel. Danrsquos erfarenhet och kunskap är en särskild resurs för alla som är intresserade av att lära sig alternativ och hur man kan tjäna på någon typ av marknad. När jag fortsätter att lära mig en-mot-en-mentor var grunden som jag behövde för att påbörja min handels karriär i rätt riktning. För någon som vill bli en mer kunnig näringsidkare är det här en extremt värdefull klass och pengar som är mycket bra. Jag ville bara säga tack för möjligheten att arbeta tillsammans. På några korta månader hjälpte du mig att överbrygga klyftan från en mellanhandsoptionshandlare att känna sig bekväm med de mer avancerade koncepten. Jag tror att jag lärde mig mer under de senaste två månaderna med dig än jag gjorde de senaste två åren själv. Oavsett om dess volatilitet kartläggs före handel eller övervakning av min portfölj som helhet med grekerna, har din hjälp gjort mig till en bättre näringsidkare. Jag var ursprungligen osäker på om mentorskap skulle vara till nytta för mig, nu önskade jag verkligen att jag hade gjort det här fem år sedan. Jag hade Jason, Seal Beach, CA, det var några veckor sedan jag avslutade mitt mentorprogram med dig och lärandet hasnrsquot slutat. Du gav mig en djup (vågar jag säga djupgående) förståelse av kritiska begrepp, som att analysera volatilitet, hitta en volatilitetskant och gamma-skalning. Även om jag läser om var och en av dessa före ditt program, var du den som verkligen hjälpte mig med det, och nu gör min optionshandel mycket mer meningsfullt (och mer vinst också). Quot Robert, Greenwich, CTConfessions of en alternativ handel Mentor: den verkliga anledningen till att jag lär mig alternativ handel. Varför handlar alternativhandlare mentorer sina hemligheter istället för att tjäna pengar för sig Innan du lär dig alternativhandel från mig tror jag att du behöver veta var mitt hjärta är. Så i den här korta träningsserien avslöjar jag de verkliga anledningarna till att jag lär människor hur man handlar aktieoptioner. Du kan också se några av framgångarna hos en av mina elever (Sally) samt över 17 000 i handelsvinster. Online-alternativ handel har förändrat mitt liv och tillåtit mig att vara ekonomiskt fri och jag skapade min alternativ kurs eftersom jag ville dela denna färdighet med andra i hopp om att de också kan bryta sig fritt från företagets grind. xa0 Men när jag skapade mina alternativ jag visste att jag skulle få e-post från dem som trodde att jag bara var en annan produktförsäljare som försökte bli rik på dem. Och sanningen är att jag har ekonomiska motiv bakom varför jag lär folk hur man handlar aktieoptioner. Videon på denna sida täcker dessa skäl. Också i den videon lärde du mig att jag gjorde en 80-årig lady gråta. Utan att veta kontextet om varför hon grät det låter som Im jerk, men det ögonblicket var ett av höjdpunkterna i mitt liv. Jag avslutar sedan denna serie som lär dig om livets cykel och hur rikedom överförs från en person till en annan. Och som en bonus kommer du att höra om Option Profit Formula. Det är den formel som gjorde det möjligt för mig att sluta med mitt företagsjobb och bli en fulltidspraktiker. Observera: Optionsprincipens grundläggande kurs kombinerades med fler strategier och kallas nu Transparent Trading Academy. Även om du inte väljer mig som din options trading mentor vill jag fortfarande att du ska lära dig denna färdighet som online alternativ handel är verkligen ett av de snabbaste sätten att bygga rikedom. Du tar hand om dig och jag talar snart med dig. Om Trader Travis Länkar Alla aktieoptionshandel och teknisk analysinformation på denna webbplats är endast för pedagogiska ändamål. Även om det antas vara korrekt, bör det inte betraktas som enbart tillförlitligt för användning vid beslutsfattande. Copyright 2009 - Present. Options Trading Group, Inc. Alla rättigheter förbehållna. Alternativen är inte lämpliga för alla investerare eftersom de särskilda risker som är förknippade med optionshandel kan exponera investerare för potentiellt snabba och betydande förluster. Vänligen läs egenskaper och risker för standardiserade alternativ innan du investerar i alternativ. 613 Bryden Ave. Svit C 157, Lewiston ID 83501Ar du letar efter en Options Trading Mentor Att hitta en alternativ trading mentor var verkligen nyckeln till min framgång och anledningen till att jag nu kan lära dig om rikedom byggande. Heres vem jag är och vad jag tror. Jag är bara anxa0average vanlig individ som under vägen mentorerades av några otroligt rikliga individer. De lärde mig de rika hemligheterna och jag tog informationen och sprang med den. Jag lärde mig hur man gör 500 till 1000 i månaden på så lite som 15 minuter om dagen och det har förändrat mitt liv för det bättre. xa0 Jag tror att investeringsstrategierna ska vara enkla, inte komplicerade. Jag tror på att lägga makten i dina händer och ge dig möjlighet att lyckas själv. Jag tror att vi borde jobba så att vi kan spendera mer tid med vår familj, jämfört med att vi spenderar hela tiden. Och jag tror också att dela de rika hemligheterna hjälper till att överbrygga klyftan mellan de rika och de fattiga. För att lära mig lite mer om mig, se den korta välkomstvideoen nedan. Gå med i Free Transparent Trading Community där du kommer att upptäcka fem sätt att uppnå ekonomisk frihet om fem år eller mindre. Jag antar att du vill veta vem jag är, varför ska du lyssna på mig, och vad kan jag lära dig om handel med alternativ Ljud om rätt Om du är på den här sidan av dessa skäl hoppas du att du hittar vad du letar efter. Om du bara är gammal nyfiken, läs sedan bort. I huvudsak är jag bara en vanlig kille som älskar att hjälpa människor och tror att varje bra sak är tänkt att delas. Och alternativ handel är verkligen en bra sak Mitt födelse namn är Travis Wilkerson, men folk kallar mig Trader Travis och options trading har dramatiskt förbättrat kvaliteten på mitt liv såväl som min familys. Jag är för närvarande en full-time-alternativ näringsidkare men min handelsstil kräver inte ett stort engagemang, så det här är inte min enda inkomstkälla. Hur jag blev en Options Trader. Jag hade redan investerat i aktier och fonder (med minimal framgång) innan jag introducerades till options trading. Jag var motiverad att lära mig om aktieoptioner eftersom jag var mitt i ett affärssvikt. Jag hade över 400 000 i skuld och jag behövde pengar, och jag behövde det snabbt. Att jobba på ett vanligt företagsjobb skulle inte skära det så att en av mina vänner introducerade mig till en kille som då var hans alternativhandel mentor. xa0 Den här killen var en multimillionär och hade varit börsmöjligheter för 20 år. Efter att ha hört vad han hade att erbjuda bestämde jag att jag också skulle tillåta honom att vara min optionshandelschefer. Det första han gjorde var att lära mig grundläggande budgeteringsförmåga så att jag inte skulle hamna i samma ekonomiska röra år senare. Budgetundervisningen var en överraskning och jag kan inte säga att det var en välkommen överraskning. Jag ville att han skulle lära mig hur man gör snabba pengar och han började med att basera budgeten. Det var det bästa han någonsin kunde gjort för att jag nu använder dessa färdigheter för att bygga rikedom istället för att spendera allt jag gör. I efterhand insåg jag att han var den bästa sorten av alternativa handelsmentor att ha. Du vill ha en alternativmentor som inte bara visar dig hur man tjänar pengar, utan också hur man behåller det. När mina lärdomar fortskred, lärde han mig så småningom hur man handlar aktieoptioner framgångsrikt. Erfarenheten visade sig vara ovärderlig. Inom tre månader hade jag redan tredubblat min konto storlek. Jag trodde att jag var en naturlig född proffs. I takt med att jag gick var det bara en fråga om tid innan jag blev miljonär. Det var åtminstone vad jag trodde. I min upplysta, egotistiska sinnestillstånd gjorde jag ett typiskt misstag som de flesta amatörföretagen gör. Jag började investera alla mina pengar på en handel som försöker bli rikare snabbare. Jo det fungerade i ungefär två år och då började mina vanor möta mig. Jag kraschade och brände och var tvungen att börja överallt. Det är vad som händer när du inte lyssnar på människor som har lyckats före dig. Heres lite råd Id gillar att gå vidare. Om du har ett alternativ trading mentor och heshe lyckas på handel, lyssna på dem. xa0 De lyckas av en anledning jag lärde mig en värdefull lektion. Att ha en hel del huvudkunskaper om aktieoptioner betyder inte nödvändigtvis att du kommer vara en bra näringsidkare. Det hjälpte inte att jag handlade exakt motsatta sättet att min handlingshandledare lärt mig. Broken och förödmjukad tog jag några år från handel. Jag gick så småningom tillbaka till grunderna och började om igen, den här gången ge upp tanken på att bli rik snabbt. Förändringen i attityd gjorde hela skillnaden. Ive hade fortsatt framgång sedan dess och nu spenderar jag min tid på att lära mina elever en beprövad ritning samt att lära dem vad man inte kan göra. Du kan lyckas vid handel med alternativ Jag tror att 99 av de som läser detta kan lyckas med alternativhandel, men det betyder inte att du ska. Det är en lång svår väg till framgång och de flesta ger upp innan de når sina mål. Ive hade mer misslyckande än framgång i mitt liv, men jag är ihållande och det har tjänat mig bra. Men det är viktigt att du fattar dina egna beslut och bestämmer vilken tradinginvestingstil du är bekväm med. Vad som fungerar för mig kanske inte fungerar för dig. Jag vill att du ska vara en smart investerare och en smart investerare är en som finner det bästa handelssystemet som arbetar med sina egna unika karaktärsdrag. De hittar sedan ett fordon (aktier, optioner, fonder etc. etc.) och använder den för att skapa rikedom. Ta vad som helst du lär dig här om aktieoptioner och införliva det med din egen personlighet, men gör inte exakt vad jag gör för att det ska fungera. Använd informationen här som vägledning och gör sedan dina egna handelsbeslut. Som din alternativmäklare kan jag hjälpa dig att lära dig och leda dig i rätt riktning. Jag vet vad som fungerar och vad som inte fungerar. Du kommer att dra nytta av alla mina misstag genom att undvika dem. Jag ser fram emot att styra dig mot framgång. Guds välsignelse, Travis Wilkerson (Trader Travis) P. S. Om du vill veta varför jag lär istället för att använda informationen för mig själv så kan du se bekräftelserna på en optionsmemorans sida. Om Trader Travis Länkar Alla aktieoptionshandel och teknisk analysinformation på denna webbplats är endast för pedagogiska ändamål. Även om det antas vara korrekt, bör det inte betraktas som enbart tillförlitligt för användning vid beslutsfattande. Copyright 2009 - Present. Options Trading Group, Inc. Alla rättigheter förbehållna. Alternativen är inte lämpliga för alla investerare eftersom de särskilda risker som är förknippade med optionshandel kan exponera investerare för potentiellt snabba och betydande förluster. Vänligen läs egenskaper och risker för standardiserade alternativ innan du investerar i alternativ. 613 Bryden Ave. Svit C 157, Lewiston ID 83501

No comments:

Post a Comment