Wednesday 29 November 2017

Online handel journal fritt


Meny Registrera dig Logga in Så fungerar det Funktioner Hur det är gratis Om Kontakt Så fungerar det - Ett strukturerat tillvägagångssätt för bättre lönsamhet Vårt första mål med TradeBench är att göra varje näringsidkare med vårt system till en mer lönsam näringsidkare. Målet uppnås inte genom något svart låda proprietärt system som ofta ses i handelsbranschen. Istället uppnås det genom att erbjuda dig ett strukturerat tillvägagångssätt för din handelsplanering, positionering, risk och pengarhantering - alla med anpassningsbara parametrar som du själv ställer in. Det är också ett lättanvänt sätt att journalisera dina affärer som gör granskning och lärande från tidigare affärer en del av din handelsrutin. En förenklad översikt över vårt tillvägagångssätt och det ärvda arbetsflödet Positionering, jämförelse av affärer, risk och hantering av pengar Flera poster som stöds, det vill säga inskalning till handel. Se realiserade och orealiserade prestanda, vad-om beräkningar, etc. Flera utgångar stöds, dvs skalar ut av branschen. Vad som gjordes rätt och vad som kunde förbättras. Även om vi uppmuntrar till att göra en handelsplan innan vi går in i en handel, är det möjligt att gå in i affärer utan att använda handelsplanen och riskhanteringsfunktionen. Filosofi Här är en samling kända handelsnoteringar som stöder vår syn på handel och därmed TradeBenchs funktionalitet. Funktioner Fördelar Om du vill lära dig mer om vårt tillvägagångssätt och verktyg innan du registrerar dig kan du hitta mer information på sidan Funktioner. Ingenting slår en praktisk erfarenhet Komma igång direkt - det är gratis. Bara registrera dig och försök TradeBench själv. Du kommer att vara redo att gå på 30 sekunder och få tillgång till alla funktioner. En stor gratis online Forex Trading Journal Klicka ovan för större bild Jag har inte riktigt letat för en gratis online forex trading journal eftersom de lösningar jag har sett i tidigare har varit ganska nedslående. Jag snubblat på denna sida på Twitter och jag blev ganska förvånad. Det heter MeetPips och det kanske inte är den ultimata Forex trading journal, men det är ganska jävligt bra jämfört med vad som tidigare sett. Vad jag verkligen tycker om är att det spårar dina pips efter strategi och ger din prestation över tiden. Du kan också filtrera dina resultat med valutapar så att du kan se vilka par du bäst handlar om. När du konfigurerar varje strategi matar du in dina inställningsparametrar som inmatning, avsluta, stoppa förlust etc. Välj sedan vilken strategi du använder för varje handel och registrera poster och utgångar. Som du kan se längst ner på bilden till vänster (klicka på bilden för att se en större bild i ett nytt fönster) kan du också mata in din nuvarande humör. Det kan tyckas lite konstigt för vissa människor, men det kan vara viktigt att bestämma om ditt humör spelar en stor roll för att bestämma din framgång. Det kan påverka vissa människor och det kan inte påverka andra. Journaling och granskning av mina affärer har aldrig varit min starka kostym, så kanske det här kommer att vara ett bra sätt för mig att hålla reda på mina affärer och hur bra jag gör med varje handelsuppställning. Kolla in det och se om det kan hjälpa dig. Det är gratis och förmedlas av folket på BabyPips. Relaterade inlägg Den Ultimate FX Trading Journal (någon snälla skapa den) Hur man spårar tidskriften i Forex Trades Hur man spårar Forex Trading Strategies i MT4i 3 smärtfria steg som säkerställer att du alltid fyller ut din Trading Journal om Hugh Kimura Hej, jag Hugh Kimura och min Målet är att skapa en heltidsinkomst, handel med Forex. Om det är ditt mål också, bjuder jag in dig att gå med på resan. Jag kommer att avslöja vad som fungerar och vad som inte gör. och ha lite roligt i processen. Klicka här för att följa mig på Twitter. All information är endast för utbildning och är inte investering eller handelsrådgivning. Bara att meddela att mätpipa inte längre existerar. Jag är grundaren av Trademetria (trademetria), ett sofistikerat handelsjournalsverktyg för avancerade handlare och investerare. Låt mig veta om du vill kolla in det och I8217ll ställer in dig med ett prokonto. Tack för att du stannade. Din tidskrift ser cool ut, men det formatet fungerar inte för mig. Jag önskar dig framgång med webbplatsen, men alla handlare bör använda en tidskrift I8217ve har också gjort lite forskning på den bästa trading journalplattformen också. It8217 har varit slag eller miss på vad I8217ve har kunnat hitta. Jag snubblat över denna recension från en länk på ForexCrunch. Jag vet att det har varit ett tag sedan du postade det, men definitivt uppskattat. I8217ve försökte MeetPips också, och medan jag gillar de sociala aspekterna av det känns det som att många användare bara försöker rekrytera människor att använda sin metod eller sälja sin träning. Håller du fortfarande en tidskrift på MeetPips Skulle älska att ansluta dig till andra lösningar som du kanske har hittat försökt sedan den här ursprungliga översynen. Glad att det var till hjälp. Ja det var ett tag tillbaka. Men det handlar om allting som fungerar för dig. Hoppas din handel går bra Jag började handla forex för 2 år sedan. Efter att jag inte kunde hitta en korrekt journaling programvara så gick jag vidare och skapade en. It8217s heter FxLogger, du hittar den här: fxlogger Glad handel till alla Bra, men jag misslyckas med att se hur det är bättre än MyFxBook eller MT4i. Din produkt är endast för PC, det kostar 19,99 och jag ser bara följande fördelar: Totalt Pips, WinLoss Score, Bästa Vinn, Sämsta Förlust, BestWorst Trade Periods. Dessutom har du inget supportforum för din produkt. MyFxBook och MT4i är gratis, de fungerar på vilken plattform som helst via en webbläsare och de har en ton på analytics, förutom att kunna hålla en journal. De loggar också automatiskt de affärer du gör. Ledsen att jag ska bryta den till dig min vän, men behöver förmodligen omplacera din produkt eller tänka på något annat. Bra lycka Lämna ett svar Avbryt svarHär en kommentar Jag lämnade på Trader-X-bloggan ikväll: Online Trading Journal En av utmaningarna med spårningsuppställningar är att försöka hålla saker så enkla som möjligt, både för den faktiska journalen, samt kategorisera inställningarna för framtida analyser. Jag letade efter ett bra handelsjournalspaket, men kunde inte hitta någonting, så jag har fastnat med Excel. Det är tills idag. Theres en ny online trading journal som gick live idag i Tradervue, och det verkar ha nästan allt jag letar efter. Jag gillar verkligen möjligheten att lägga till taggar i affärer, så att du kan filtrera din analys baserat på vilken typ av handel, betyg på inställningen etc. Uppladdning av data är ganska enkel (en TradeStation-importör byggs för närvarande, LightSpeed, IB och andra stöds redan). Bäst av allt är denna online-handelstidning gratis. Inte säker på om det finns några andra avgifter planerade i framtiden etc. men för nu ser det ganska övertygande ut för vad jag är intresserad av och hur jag vill arbeta. Här är ett exempel på en handel som jag tog idag via Tradervue: En konsekvens jag hittat hittills är att det är lite svårt att se inmatningen och utgångarna på sina diagram, men åtminstone skapas de automatiskt. Det skulle också vara trevligt för dem att tillåta inbäddade bilder på dina tidskrifter, så att du kan granska dina egna grafiska kartor. Tja, se om det så småningom får mig att växla över från Excel. Dess fantastiska hur lång tid det har tagit för någon att skapa en online-handelskatalog som är enkel att använda, men kraftfull. Det finns några paket där ute, men de kände sig inte rätt, eller är för kostsamma. TradeStation har ett bra handelsanalyspaket som redan är inbyggt, men jag tror att det här är en tredje parts produkt som de köpt för minst 15 år sedan och har gjort lite för att verkligen förbättra det. Det fungerar fortfarande bra, men inte för daytraders eller för handelstidningsändamål. Jag håller mina fingrar korsade att den här gratis Tradervue-produkten gör det. 3 kommentarer: Det är alltid svårt att hantera all data i handeln. Excel har fördelen av att vara praktisk och användbar av alla och speciellt att vara standard. Varje program kräver ett lärande som måste förnyas varje gång om du vill stanna på toppen. Jag började handla forex för 2 år sedan. Efter att jag inte kunde hitta en korrekt journaling programvara så gick jag vidare och skapade en. It8217s heter FxLogger, du kan hitta det här: fxlogger Glad handel till alla Att hålla en dagbok över dina dagliga affärer är ganska svårt, men jag har hittat med de moderna binära alternativmäklarena, de loggar dem alla för dig och låter dig ladda ned rapportjournalen i en. csv-format. Komma fram en professionell näringsidkare Theres ett gammalt och testat ord som går, för att veta var du ska, måste du veta var du har varit. Det finns många anledningar att du kanske vill använda en bra handelsdagbok. Att bara hålla dina uppgifter raka mot skattekontoret är en stark motivation. Men att vända sig från amatörförare till professionell är säkert det viktigaste. Kan en handelsdagbok verkligen göra den skillnaden det kan. Det hjälper dig att hitta den disciplin som alla stora handlare har. Det kommer att göra det genom att markera dina styrkor och svagheter. där du tjänar pengar och där du förlorar det. Vilken strategi är mest lönsam, på vilken tid på dagen och på vilka dagar i veckan. Använd det ordentligt och det kommer även att berätta när du ska ta en semester. Det finns ju många tidskrifter och många olika sätt att använda dem. En anteckningsblock som visar dina affärer är en tidskrift. Men dess statiska. Du kan inte använda informationen Läs mer. Topp tio skäl till att du använder din Trading Journal. Branschledande datasäkerhet och tillgänglighet Fullständigt anpassningsbar till dina behov Kraftfull, enkel att använda analys och rapportering Upp till minuts kontosaldor i din valuta Realtidslägesstorlek Kalkylator Kristallklar grafisk utskrift Integrerad kontolistor Fullständig import och exportfunktioner Snabb och korrekt datainmatning Obegränsade konton och transaktioner Klicka här för den utvidgade versionen av de tio bästa skälen.

No comments:

Post a Comment