Wednesday 27 December 2017

Ibfx forex download


FXCM förvärvar IBFX MT4 Retail Forex-konton i USA och Australien NEW YORK SYDNEY - (BUSINESS WIRE) - FXCM Inc. (NYSE: FXCM). en ledande leverantör av valutahandel och relaterade tjänster världen över, meddelade idag att dess dotterbolag FXCM Holdings LLC. har tecknat ett slutgiltigt avtal med IBFX, Inc. och IBFX Australia Pty Ltd för att förvärva sina amerikanska och australiska MetaTrader 4 (MT4) detaljhandelskonverterare (IBFX MT4 Accounts). FXCM välkomnar IBFX-kunderna och vårt team kommer att arbeta hårt för att säkerställa en smidig övergång, säger VD för FXCM. Vi är dedikerade till att erbjuda kunderna en mängd verktyg, resurser och utbildningstjänster tillsammans med vår prisbelönta kundservice, överlägsen teknik och genomskinlig No Dealing Desk Forex-exekvering. FXCM förvärvar cirka 63 miljoner i kundinnehav och 13.000 konton. En majoritet av de kunder som förvärvas är belägna i Asien och har handlat via IBFXs australiensiska reglerade enhet, tillade Niv. Detta förvärv skulle ha lagt till 5 till FXCMs nyligen redovisade kundinnehav. IBFX MT4-kontona kommer att överföras till Forex Capital Markets LLC (FXCM US) eller FXCM Australia Limited (FXCM AU) i slutet av september. IBFX-klienter som använder MT4-plattformen övergår till plattformen FXCM MT4 och bör se minimala förändringar i plattformsfunktionen. FXCMs uppgraderade MT4-plattform integrerar sömlöst med sin Exekutiv Desk Forex Execution. Finansiella villkor för transaktionen avslöjades inte vid denna tidpunkt. Upplysningar om framåtblickande uttalanden Utöver historisk information innehåller denna utgåva framåtblickande uttalanden i enlighet med avsnitt 27A i värdepapperslagen från 1933 och 21E § i värdepappersbörslagen från 1934, vilket återspeglar nuvarande synpunkter från FXCM Inc. med avseende på bland annat dess verksamhet och ekonomiska resultat för framtiden. Du kan identifiera dessa framåtblickande uttalanden genom att använda ord som outlook, tror, ​​förväntar sig, potentiella, fortsätter, kanske, kommer, borde, söker, beräknar, avser, planerar, uppskattar, förutser eller den negativa versionen av dessa ord eller andra jämförbara ord. Sådana framåtblickande uttalanden är föremål för olika risker och osäkerheter. Följaktligen finns eller kommer det att finnas viktiga faktorer som kan medföra att verkliga resultat eller resultat skiljer sig väsentligt från de som anges i dessa uttalanden. FXCM Inc. anser att dessa faktorer inkluderar, men är inte begränsade till, växande rättsliga och lagstadgade krav i valutaindustrin, FX-industrins begränsade verksamhetshistorik, risker i samband med skyddet av dess proprietära teknik, risker relaterade till dess beroende av valutamarknadsskapare marknadsvillkor och de övriga risker som beskrivs under Riskfaktorer i FXCM Inc. s årsrapport om Form 10-K och andra SEC-arkiv, vilka är tillgängliga på SEC-webbplatsen på sec. gov. Dessa faktorer bör inte tolkas som uttömmande och bör läsas i samband med övriga försiktighetsåtgärder som ingår i denna presentation och i våra SEC-arkiv. FXCM Inc. åtar sig ingen skyldighet att offentligt uppdatera eller granska framtida uttalanden, oavsett om det är ett resultat av ny information, framtida utveckling eller annat, med undantag av vad som krävs enligt lag. FXCM Inc. (NYSE: FXCM) är en ledande leverantör av utländsk valuta, eller FX, handel och relaterade tjänster till detaljhandel och institutionella kunder över hela världen. Kärnpunkten i FXCMs kund erbjudande är No Dealing Desk FX trading. Kunderna drar nytta av FXCMs stora nätverk av forex-likviditetsleverantörer, vilket gör det möjligt för FXCM att erbjuda konkurrenskraftiga spridningar på stora valutapar. Kunder har fördelen av mobil handel, ett-klick-orderexekvering och handel från realtidskartor. FXCMs AU dotterbolag, FXCM Australia Limited. erbjuder CFD-produkter utan återkvoter och gör det möjligt för kunder att handla olja, guld, silver och aktieindex tillsammans med FX på en plattform. Dessutom erbjuder FXCM utbildningar om valutahandel och ger gratis nyheter och marknadsundersökningar genom DailyFX. Handel med utländsk valuta och CFD på marginell innebär en hög risknivå, och kanske inte är lämplig för alla. Läs hela ansvarsfriskrivningen. 646-432-2463 Vice ordförande, Corporate Communications and Investor Relations jkleinfxcm Källa: FXCM Inc. IBFX MT4 Verktyg - Undock MT4 Charts Ive har precis upptäckt det här fantastiska manuskriptet från IBFX som undock MT4-diagram, så att de kan släpas på separata bildskärmar är verkligen användbart för handlare som använder flera skärmuppsättningar och tidigare har fått köra flera instanser av MT4, nu kan du göra det med en. Du behöver bara sätta IBFX - Undock chart. ex4-skriptet i din MT4expertsscripts-mapp och MT4iConnect. dll i mappen expertlibraries. Starta om MT4 och kör skriptet på ditt diagram. Ta emot ett e-postmeddelande från Dean Saunders för ett tillägg som gör något liknande för 97. Verkar lite dyrt. Okej bara för att följa upp, installerade jag både IBFX-skriptet och försöksversionen av Floating Charts och heres vad jag fick reda på: gratis använda som något annat skript ingen extra programvara för att installera eller springa INTE TOOLBAR ELLER RIGHT CLICK FUNCTIONALITY ON UNOCKED CHARTS (bara en quotReDockquot-knapp) måste installera skript för alla instanser av MT4 du har på din dator ingen quotundock allquot-alternativ oöppnade kartor har verktygsfält och högerklickningsfunktion med en installation tillåter flytande diagram på alla instanser av MT4 du har installerat quotFloat Allquot och quotUnfloat Allquot-alternativ för att utockrera alla öppna diagram på en gång. Gratis testversion tillgänglig (jag vet inte vilka begränsningar som finns på det, har inte märkt någon tid kanske). Full licensierad versionskostnad 47 behöver installeras och har körning i bakgrunden (använder cirka 4500K minne ) Det ignorerar kostnaden, och de flytande diagrammen vinner händer ner för mig. Verktygsfälten och högerklick-menyn på de odödade kartorna är vad som gör det överlägset i min åsikt. men folk måste bestämma om det är värt 47. Eller kanske fortsätt använda provet. Jag har bifogat några skärmdumpar av båda. De odödade diagrammen maximeras men du kan se i verktygsfältet de är ett separat fönster från MT4. Hoppas det hjälper någon Bifogade bilder (klicka för att förstora) IBFX Interbank FX Review IBFXconnect (drivs av FX Junction) Vad vi tycker om IBFX IBFX är en global valutahandel som är ett utmärkt val för nybörjare: utan krav på minsta insättning och nano - lot handel, du kan börja handla med en investering så liten som vi kan säga 10. Lägg till detta mäklare omfattande pedagogiska avsnitt, och du har en enastående utgångspunkt i Forex. Mer avancerade handlare är också omhändertagna. För dem finns det ett stort antal extrafunktioner, som Autochartist-mönsterigenkänningsverktyget, en volatilitetsindikator, riskräknare, expertrådgivare etc. IBFXs fördelar slutar inte här, dock. En av de saker vi tycker om är att det är ganska transparent och publicerar data om dess spridningar och exekveringstid på sin webbplats. Så här vet vi att den genomsnittliga exekveringstiden för det senaste året är 26 millisekunder, och 99,81 av branschen fylls till det pris som begärs. Traders har tillgång till en djup pool av likviditetsleverantörer via MetaTrader 4 (MT4) och Trading Station-plattformarna och ett val mellan Standard och Mini-konton. Spegelhandel är också tillgänglig via mäklareens eget eget handelsnätverk IBFX Connect. Ytterligare två behandlingar som du hittar med IBFX är VPS (erbjuds med exklusiva villkor till handlare med eget kapital om 5.000) och IBFX debetkort som kan användas för snabbare och bekvämare betalningar. Säkerhetsvis, IBFX faller under de drakoniska kraven för NFA och CFTC i USA, inte något att vara oroad över här. Amerikanska invånare är välkomna att handla med IBFX. Vår SpreadMonitor är utformad för att skanna IBFX-citat med tick och för att ge dig obegränsad information om genomsnittet, minsta och maximala spridningen för en viss tidsram. Även om spridningar är en viktig faktor för att välja en valutahandel, bör du också ta hänsyn till kommittéer, glidande, reglering och mäklare rykte. Slippage är skillnaden mellan priset yoursquove placerat din marknad eller väntande order på och prismäklaren har genomfört den på. Våra gliddata samplas från över 1000 riktiga konton, efter de 10 bästa Zulutrade-signalleverantörerna. Tyvärr är IBFX inte bland Zulutrades-partner och vi kan inte ge dig obegränsad information om dess glidning. Under en flyktig marknad kan dina pågående order fyllas med både positiva och negativa glidningar. Tänk på att glidning kan variera från näringsidkare till näringsidkare beroende på handelsstil, likviditet under den dag då orderingången utförs, serverplats, nätverkslagring etc. Handel under volatil marknad (t. ex. nyheter) och låga likviditetstider (t. ex. pre-Tokyo open asiatisk session) kan leda till överdriven glidning. För att hitta vad som är glidning på egen hand med IBFX eller någon annan MT4-mäklare, ladda ner vår gratis EA. Prismatning IBFX är en STP-mäklare som ger sina kunder tillgång med tillgång till djup likviditet från 10 globala banker, inklusive J. P. Morgan, Bank of America, Citigroup och Goldman Sachs. Med så många likviditetsleverantörer kan du vara säker på att det inte finns någon prismanipulation och stoppa jakt. Denna likviditet med flera banker gör det möjligt för IBFXs smarta routingsystem att styra din handel till rätt likviditetsleverantör och få den att köras på under 0,05 sekunder. IBFX avvisar mindre än 0,2 av orderna. IBFX METATRADER 4 MT4 är en användarfri, men kraftfull Forex Trading Platform. IBFX MT4 är utrustad med Autochartist, Ett-klick-exekverings plugin och en massa EAs, anpassade indikatorer, skript och verktyg. Fördelar med att använda IBFX MT4 - Ett-klick-exekvering - IBFX MT4 levereras med Mini Terminal plugin, så att du kan utföra en order med ett enda klick. - Autochartist - IBFX har integrerat kartmönstret igenkännande plugin i sin version av MT4 - Bygg och backtest dina egna automatiserade handelsstrategier. Om du inte är bekant med MT4-språket kan du välja mellan många förinstallerade anpassade verktyg, indikatorer och EA. DepositWithdraw Interbank FX är en av de få valutahandlare som tillhandahåller handlare med gratis betalkort. Med Prepaid MasterCard har handlare på begäran tillgång till sina Forex-konton. Det globala betalkortet som kan användas var som MasterCard accepteras, oavsett land eller valuta. IBFX tar ut 50 inaktiva kontobelopp per månad. En kvotaktiv kontot definieras som ett konto som inte har några öppna affärer och har varken haft en handel som öppnats eller stängts eller en insättning gjord under de senaste nio månaderna. Kundtjänst IBFX Kundtjänst reps finns tillgängliga 247. De är riktigt artiga och redo att hjälpa. Traders recensioner för IBFX Lägg till recension Jag har handlat med ett antal Forex mäklare och hittills IBFX är min favorit. Deras spridningar är inte lika konkurrenskraftiga som de andra mäklare, men om man tittar på glidningen kommer man dit i motsats till glidningen från andra mäklare. IBFX är på lång sikt bättre (här är jag inte factoringhandel under pressmeddelanden som beror på till arten av denna typ av handel). IBFX har också visat sig vara snabbare än de flesta andra mäklare jag har använt - så jag kan inte handla nyheter så jag kan inte kommentera de frysta dataplatform-problemen som nämns. Jag kommer att säga att när jag handlade om nyheter tidigare, har jag haft det problemet med nästan varje mäklare som jag brukade leva. Oanda, CMS och FX Solutions har alla fryst upp på mig före under NFP och andra höga flyktiga perioder. Jag har ännu inte några problem med någon av IBFX039s affärspraxis. Återköp har varit snabba och sömlösa. Jag har även hämtat en check från deras kontor utan några problem. De få kundtjänstupplevelserna gick bra och problemen löste sig snabbt. Även om det verkade som om jag var tvungen att förklara mig ganska många gånger. I039m ganska säker på att de är utbildade för att hitta nyckelord i förfrågan och sedan återgå till ett manus som de flesta kundservicediskar som körs i alla affärer. Spridningar breddas och ibland under perioder med liten aktivitet som är sorts konstigt. Men 3-5 pips här och där spelar ingen roll med min handelsstil. Deras anpassade version av MT4 har många bra klockor och visselpipor för ett klick öppningsläge modifiering av affärer. Och de ger också en mängd bra handelsverktyg och indikatorer. Jag har varit ganska nöjd i 3 år nu. I ett noll-sum spel kommer det att bli en vinnare och en lösare. 99 av valutahandlare är förlorare. De blåser sina konton om några veckor. Förlorare skyller på mäklaren, utförandetiden, kvaliteten på prismatningen och så vidare. I039 har varit handel med IBFX i över 3 år nu. De är en av de största och mest tillförlitliga detaljhandeln förexmäklare där ute. Deras order matchande system är oöverträffad. Kolla statistiken på IBFX039s hemsida. Den genomsnittliga körtiden är långt under 0,1 sekund. Om du är en FX-rookie, se till att du vet grunderna. Scalping och överlevererad handel dödar majoriteten av nybörjare. Skyll inte din mäklare på det. IBFX introducerade nyligen ett inaktivitetsavgift för kontot och meddelade inte kontoinnehavare av ändringen. Naturligtvis har jag (och många andra) blivit stungna. Jag kontaktade deras kundsupport, som sa att det fanns en klausul i kundavtalet om deras rätt att införa avgiften (som jag inte tvist) men då när jag bad om att se en kopia av avtalet kunde varken han eller jag hitta en på hemsidan. Bra nog jag loggade när jag öppnade kontot, men I039d tycker fortfarande om att kunna se en kopia av det. De verkar i princip ganska underhanded mot mig. Jag kan inte ge en balanserad syn på handelsupplevelsen, men det övergripande företaget verkar ganska otrevligt att dra den här lilla tricket. Det här är en tuff analys. Å ena sidan har vi en handfull dåliga recensioner för denna mäklare från handlare, medan redaktörerna ger dem en högre ranking. Å andra sidan publicerar Interbank FX sin spridnings - och exekveringsstatistik och har visat sig vara en mycket pålitlig mäklare under de 18 månader som jag använde dem. Men jag förstår att pissed off människor är mer benägna att lägga upp en dålig recension. Men min erfarenhet har varit bra. Stöd är utmärkt och ganska vänligt. Verkställighet för mig har varit bra. Och det här är mer än jag kan säga för mäklare jag har handlat med tidigare. Carina Leesmann 08032011 IBFX039s MT4-plattform fryser under viktiga pressmeddelanden och om du har ett öppet läge har du ingen chans att flytta stoppförlusten eller stänga den. Jag frågade kundservice support what039s problemet och de berättade för mig att prova en annan server, men problemet kvarstår. Dessutom breddar de sina sprickor under stora rörelser. Håll dig borta, speciellt om du letar efter mindre än 10 pips per näringsidkare. Jag arbetade för dessa killar i 3 år. Deras verksamhet är ok eftersom deras likviditetsleverantör Forex Liquidity llc. stängdes av IBFX erbjuder hävstångseffekt upp till 50: 1 och du är galen om du handlar med den hävstången. Kom ihåg att din forexmäklare inte spelar någon roll, trading spot forex är ett förlorande spel. Du kommer att förlora alla dina pengar och vid 50: 1 leveage kommer du att förlora det dubbelt så fort. IBFX Insider 02092011 Totalt har jag haft en positiv upplevelse med denna mäklare. De har haft några serverproblem tidigare men det verkar vara löst. Spreads är mycket konkurrenskraftiga på de flesta par. I realtidshandling sker en faktisk transaktion. Därför sker re-quotes hela tiden för marknadsordningar när priserna ändras snabbt. (DUH.) Vad gäller att stoppa jakt går Ive till otaliga timmar med både Alpari och MB-handel matar upp på en annan dator och har aldrig märkt någon skillnad mellan dem och IBFX. FX-marknaden är inte för squeemish. Prispiggar som går mot en trend händer ALLTIDEN Om det var lätt så skulle det inte vara så potentiellt lönsamt. Låter som de flesta av klagomålen här är från människor som inte heller gjorde tillräckligt med forskning för att inse att en stor pressmeddelande var hotande och det dödade sin handel eller förväntades kunna lägga en marknadsorder utan att bli dödad under en av dessa pressmeddelanden. (US Non Farm Payroll någon har varit där, gjort det) Och någon variabel spridningsmäklare som DOESNT ökar sperads under tider med extremt låg likviditet är den du borde vara försiktig med. Min poäng är inte att försvara IBFX utan att motverka det mesta jag har läst. Megrover, Goforex 10292009 Deras handelsdisk tog en 1600 vinst från mig på marknaden öppen på en söndag tillbaka i april 2009. Jag hade ett köp för att täcka en kort order. De stängde min beställning exakt 1 timme innan marknaden öppnade. De föll 1600. De sa att det var politik. Jag tog min handel någon annanstans efter den fiasko. mm777, Goforex 09052009 I039m en Forex-professionell som arbetar i branschen. Dessa människor fuskar. De säger att de inte har något skrivbordsuppsättning, men de kan erbjuda bättre priser för företagskunder. Hallå. Requotes är det värsta i branschen och deras spridda är de värsta i onlinevärlden. Lita på mig, håll dig borta. Lurendrejeri. Dean, Goforex 08042009 Jag skulle vilja veta who039s tjäna pengar om majoriteten av mäklare verkar skjuta i stoppet. Vilka mäklare gör det möjligt för dig att handla alla störningar, det är farligt, men när jag insåg att jag blev lurad, fuskade jag. På grund av stoppjakt som jag har upplevt i passet vägrar jag att lägga till stopp till mina affärer och det fungerar för mig. Ändå föredrar jag att handla med integritetsdrivna mäklare. Ben-Noble, Earnforex 08042009 Jag bor handlas med IBFX i flera månader. Detta är ett försiktighetssvar till någon i världen att inte handla med IBFX. Så fort du gör en vinst kommer IBFX att vidta åtgärder för att koppla bort dig och förlora dig. Deras Live konton plattform skiljer sig från demo konton plattform. På demokontot kommer de att ge dig möjlighet att göra affärer hela tiden. även om du försenar din order i några sekunder. På ett levande konto kommer många beställningar att få omedelbara fel tills handelshopparna går till en punkt som gör att du förlorar. Systemavstängningarna för de som använder EA är mycket vanliga, då skylder de din Internetleverantör och din internetanslutning, trots att anslutningen fungerar på många andra saker, inklusive demo-plattformen. Skurkar, som är där ute för att råna dina pengar i vad som verkar vara kvadratiska wayquot. Ge INTE dem chansen att råna dina pengar. Onouf, Goforex 08042009 Senaste Forex Brokers Forex trading har en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare. Innan du bedriver handel med utländsk valuta, var vänlig och gör dig bekant med sina specifika uppgifter och alla risker som är förknippade med det. All information om ForexBrokerz publiceras endast för allmän information. Vi föreslår inga garantier för exaktheten och tillförlitligheten av denna information. Varje åtgärd du tar på den information du hittar på den här webbplatsen är strikt på egen risk och vi är inte ansvariga för eventuella förluster eller skador i samband med användningen av vår hemsida. Allt textinnehåll på ForexBrokerz är upphovsrättsligt skyddat och skyddat enligt immaterialrätten. Du får inte reproducera, distribuera, publicera eller sända någon del av webbplatsen utan att ange oss som en källa. ForexBrokerz hävdar inte upphovsrätt över bilderna som används på webbplatsen, inklusive mäklare logotyper, stock bilder och illustrationer. Forexbrokerz webbplats använder cookies. Genom att fortsätta att bläddra på webbplatsen godkänner du vår användning av cookies. Läs vår sekretesspolicy.

No comments:

Post a Comment