Monday 16 October 2017

Orc trading system


Europeiska unionens (EU) Vete Futures och Alternativ Effektiva och effektiva riskhanteringslösningar för deltagare i den europeiska vete marknaden Den fysiskt levererade, Euro-denominerade EU-Vet Futures kontraktet är ett naturligt komplement till Soft Red Winter (SRW) och Hard Red Winter (HRW) Framtidskontrakt för vete som anges på CBOT. Dessa produkter, som finns tillgängliga på en marknad, representerar några av världens viktigaste vetemarknader. Marknadsaktörer som vill hantera risken i samband med produktion, lagring, marknadsföring, bearbetning och handel EU Wheat har nu ett alternativ som är noterat på den väldigt etablerade globala marknadsledaren för vetederivat och bakom CME Clearings finansiella integritet. EU-vete futures och alternativ kommer att vara tillgängliga för handel elektroniskt på CME Globex. Alternativ kommer också att finnas på Chicago trading floor. Guide till Garrison Trading Post Den här guiden täcker Trading Post - a Garrison-byggnaden i Warlords of Draenor som passar på en medium tomt. För vår kompletta uppsättning Garrison resurser och guider från basics till byggnader, följare till uppdrag och mycket mer, kolla in vår Garrison Hub. Vad är det bra för Raiding? Det låter dig skapa extra material för nästan alla yrkesverksamma Transmog - a handelspost gör att du får tillgång till Shatari Defense Quartermaster som säljer en komplett uppsättning trasmogplattor som endast är tillgängliga för Alliance-karaktärer: och Skratta Ork Quartermaster säljer skalle-transmoghjälmar för Horde-karaktärer. Pet Battles - det enda sättet att komma till Shatari Defense Quartermaster Maaria och Skratta Orcs Quartermaster Kilrip. och de säljer var och en ett husdjur, en per fraktion: Himmelfry och Bone Wasp respektive. Garrison Resources - Arbetsorder genererar 0 Garrison Resources. Kostnader och Blueprints Medium Building Uppgraderingskostnader: Nivå 1 är. Nivå 2 är. Nivå 3 är. I Patch 6.1 behöver inte denna byggnad Garrison Resources. Nivå 1-ritningar utom Salvage Yard blir tillgängliga för dig när din garnison når Tier 2. Nivå 2 Blueprints för medelhus. Nå ut på nivå 98 eller slutför Spirarna i Arak Outpost-uppdrag. Blueprints kostar eller gratis om du har Outpost Building Assembly Notes. som du får när du kompletterar dina Outpost-sökkedjor. Nivå 3-ritningar låser upp när du är nivå 100 och har slutfört Savage Friends. Ritningen kostar. Nivå 3-ritningar är över hela kontot. När du låser upp en på ett tecken är den tillgänglig för alla tecken på ditt konto. Vad erbjuder det Trading Post är Garrisons centrum för handel med indianerna i Draenor. Nivå 1: En köpman visar upp varje dag som säljer handelsvaror. Tillåter också handel med hantverksreagenser för garnisonresurser. Nivå 2: Aktiverar tillgång till auktionshuset. Tillhandahåller också tillgång till Shattari-försvars - eller skratta-skull-fraktionerna. Nivå 3: Ökar rykteökningen i Draenor med 20. Progression Trading Post, nivå 3 är upplåst av Savage Friends. nå upphöjd med 1 Draenor rykte. Klicka här för att se alla våra Warlords of Draenor rykte guider. Arbetsorder Orders Trading Post Work Orders tar 5 av ett tillverkningsreagens och ger 0 Garrison Resources. Vissa arbetsorder är enklare att ställa upp än andra - till exempel om du har mycket reservmalm, vill du skapa arbetsorder när de tar malm mot örter. Denna byggnad har inte anhängare som kan tilldelas den för att förbättra Arbetsordningens avkastning. Material som behövs för arbetsorder kan vara: Draenic Dust. Överdådig päls. Malm, kött, fiskkött, örter och rådjursdjur. Med rätt näringsidkare runt kan du göra vinstdämpande arbetsorder och tillverkningsreagenser. Om du till exempel hade Nagrand Arrowbloom men egentligen ville ha ett dyrare objekt som Draenic Dust istället kunde du köa en arbetsorder med 5 Nagrand Arrowbloom och få 0 Garrison Resources. Då kan du, med rätt näringsidkare, köpa 5 Draenic Dust för 20 resurser, vilket ger dig både det material du behöver och 10 extra resurser. Crafting Reagents Du kan låsa upp näringsidkaren på nivå 1 genom att slutföra handelens tricks. En snabb uppgift där du vaknar upp en näringsidkare med kaffe. Olika handlare erbjuder olika erbjudanden (kostar mellan 20 och 50 Garrison Resources för en stapel med 5 reagenser), så kolla tillbaka senare om du inte gillar deras priser. Auktionshus Shatari Defense Belöningar Quartermaster: I Alliance Trading Post. Vänlig Shatari Elixir. Ger en chans att hantera Arcane skador och ökar rörelsehastigheten med 5. Senast 30 min. Kan endast användas i Gorgrond. Kostnader 1 Apexis Crystal and. Ärade Shatari Protector. Trinket som kallar en Shatari Golem att slåss vid din sida. Kostar . Soul Evacuation Crystal. Leksak som ger din karaktär den visuella effekten att den är skyddad av demoner. Kostnader upphöjda vid upphöjning, det finns det Armoured Irontusk mount för 0 Apexis Crystal och samt Shatari Defense Tabard för. Klicka på bilderna för att se dem i vår 3D Modelviewer. Du får också Shatari Defense prestation och Peacekeeper-titeln. Skratta Skull Rewards Quartermaster: I Horde Trading Post. Vänlig Skratta Skull Elixir. Ger en chans att hantera skuggskador och ökar rörelseshastigheten med 5. Senast 30 min. Kan endast användas i Gorgrond. Kostnader 1 Apexis Crystal and. Lycklig rolig skalle. Kasta den glada kulskalle till en vänlig spelare. för 5 skallar. Ärade Maniacal Grimace. Trinket som kallar en skratskalleberserker att slåss vid din sida. Kostar . Tickle Totem. Toy som låter dig placera ett totem. Kostnader jag är 100, gör Shatari-försvaret på min Alliansens huvud och skickar sedan allt BoA xmog-utrustningen till mitt Blood Elf Paladin. D Kommentar från rilgania Jag försökte döda några mobb i Shattrath, men fick ingen rep. Min följeslagare livvakt gjorde dock. Kommentar från Justus001 Handel med varor som örter och malm och så för garnison resurser är inte riktigt vad du kanske tror. Tradern vill bara ha ett slumpmässigt specifikt objekt den dagen och det är gjort på arbetsorder system. Så om du har extra malm men vill ha örter, du är inte lycka till. Du måste i princip dumma dig själv i hans behov som matchar dina extrafunktioner. IMO, detta system är skit. Säljaren säljer material som örter och malm och liknande i utbyte mot garnison. I början av utvidgningen är alla korta på garnisonskällor, så den här försäljaren är inte av mycket värde. På vägen, när du inte har något bättre att göra med dessa garnisonresurser, kommer den här försäljaren att bli bra. Kommentar av Adabiel så jag behöver den här byggnaden i alla alts garnisonen minst en gång för att låsa upp fraktionen eller alltid där så långt vet jag att jag måste lämna en permanent för att hålla buff aktiv. Kommentar av jthecrazed Denna byggnad är bra när du har dinged max nivå, du behöver resurser har alla samla yrkesbyggnader, det är bra för när du inte vill komma för mycket till din garnison men som dess fördelar, bäst ihop med ladan och en eller två samlade yrken över alter (i mitt fall herbalism och skinning). Jag kräver inte praktiskt taget att du lämnar ditt garnison för material en gång sin nivå 2 och du har auktionsföraren, så det innebär inte fler resor till ashran. Kommentar från Moggz Det verkar som om du behöver vara nivå 100 för att slutföra uppdraget att få auktionsförfattaren kommentar från Phoenixsong Jag har inte sett detta nämnt någonstans - kostnaden för handelsvaror från säljaren sträcker sig från 20 till 50 garrisonresurser per stapel av 5 och Priserna ändras dagligen. Kommentar från DeadMAX quotWhat erbjuder det Nivå 1: Tillåter handel med hantverksreagenser för garnisonresurser och vice versa, för en profitquot Detta verkar vara felaktigt. Jag har just gjort denna byggnad på en av mina alts och köper en sak och sedan använder den för arbetsorder är inte lönsam alls. Jag förlorade flera resurser genom att göra det. Så dess quotgoodquot för att köpa några extra saker för resurser, men jag tycker att den här byggnaden är ganska användbar på lvl 1. Den övergripande bonusen till rykte på lvl 3 är förmodligen den enda anledningen till att bygga den. på ett alt. Kommentar från Coconutshells Jag har precis fått en abrogators sten från nivå 1 handels post arbetsorder utöver de vanliga resurserna. Kan någon bekräfta Kommentar från darkrealm Jag ville säga att det här är ganska jättebra för att få resurser. Örter och malm är bara så rikliga vid det här tillfället är det enkelt att vända på max arbetsorder. Ja, vissa RNG om du får något du inte har, men vanligtvis ganska lätt att få gjort. Kommentarer från Xmortis Den här guiden är nära värdelös. Det som heter det bra förutavsnittet nämner inte ens det primära syftet med byggnaden. Och vad gör reagenserna för hantverk att göra med raiding Också, var nämner du arbetsorder och vad de producerar Kommentar från Stormeey Jag hittade handelsposten till hjälp för några saker tidigt. 1. Resurser (i allmänhet för att få saker uppbyggda eftersom det är resursdränering eftersom uppgraderingar kan kosta 1200 för nivå 3). 2. När jag hade mina byggnader uppgraderade till lvl 3 var det till hjälp att få tillgång till mattor för att avsluta planering av matlagning för de få saker du kanske inte behöver klara av det. 3. När jag fullbordat mina stabila prestationer (stall ger 8 mounts alla sagt) övergår jag till bunkerbyggnaden för uppföljning av uppföljare och det kan vara lite resursdränering tills du byggs upp igen eftersom dessa arbetsordningar kräver garrisonresurser. 4. När Trading Post var nivån till 3, är rep-boostet fantastiskt, och jag kommer att förbli på denna nivå tills mina reps är maxed och resurser är maxed. Det har varit trevligt att sällan vara låg på resurser så att jag enkelt kunde byta ut byggnader efter behov och höja byggnadsnivåer när ritningar blev tillgängliga utan att krypta för den sista biten som krävdes. Jag skulle också vilja kommentera att under denna fas har jag också behållit min Lumber Mill med igen min avsikt att maximera resurser vid vilken tidpunkt jag kommer att byta till en annan byggnad. Bra lycka och lycklig jakt Redigera: Jag har nu bestämt mig för att denna byggnad är en bestämd målvakt. Med värdshuset har quotrecruitedquot några fler Scavenger trait anhängare. Detta ger en fenomenal mängd resurser som nu ger mig en hel del frihet att köpa saker till min prof dagböcker utan att behöva byta till en samling allt för att säga. Rådjursdjur etc. (har för närvarande inte ladugård) och med den enorma tillströmningen av resurser köper damm också livskraftigt vilket fortfarande verkar ha en mycket stabil H-marknad. Bara några efter tankar Kommentar av SweetJohnnyCage Vet någon om jag tar bort byggnaden efter att ha startat Shatari Defence-repslipningen, kommer jag fortfarande att kunna få rep på den. Den här byggnaden är ganska meningslös för mig tills jag får auktionshuset bot upp och igång , men Id tycker fortfarande om att slipa ut repet och få berget i framtiden. Kommentar från perculia Lades till ett avsnitt om Arbetsorder och resurser, liksom vilka handlare som erbjuder de bästa erbjudandenen på vissa material. Kommentar från Aerynsun8449 Jag undrade om det var ett sätt, lista, någonstans som visar oss vilken artikel Fayla Fairfeather kommer att vilja handla imorgon. Mycket som Jogu the Drunk at the Tillers. Bygg upp en rep med något och fråga då, vad kommer att handlas imorgon. Bara undrar så, när det är slumpmässigt ört, kan jag få min nivå 2 örtträdgård med följare växt det föremålet som ska skördas nästa dag. Kommentera av Aerynsun8449 Tja, tack tack Blizzard för att göra ett objekt som inte är lätt att använda sig av, om du inte pvp (inte alla spelare, Blizzard, har pvp play-du förstår inte din spelare basen YET), raid, gör invasioner andor göra fängelsehålor eller önska att spendera upp till 20 till 60k guld i auktionshuset för varje del som gör den totala kostnaden mellan 100k till 300k guld. De fem objekt som behövs för att bygga auktionsägaren i nivå två handelspost är: Arcane Crystal Module quotParts för att konstruera denna modul finns i Draenor invasions, raids eller säljs på auktionshuset. quot Universal Language Module citerar delar för att konstruera detta modulen finns i Ashran eller säljs på auktionshuset. quot Cyclical Power Module citationstecken Delar för att konstruera denna modul finns på varelser i Frostfire Ridge, Gorgrond eller Spires of Arak. De kan också köpas och säljas på auktionshuset. Quot Auktionskontrollmodul citat Delar för att konstruera denna modul finns i Draenor fängelsehålor eller sålda på auktionshuset. Quot Super Cooling Module citationstecken Delar för att konstruera denna modul finns på varelser i Shadowmoon Valley, Talador eller Nagrand. De kan också köpas och säljas på auktionshuset. quot Skulle det vara möjligt att göra ALLA föremål som krävs för att vara ett möjligt varningsfall För de av oss som inte raidar, gör fängelsehålor, pvp eller ha extra pengar bara liggande runt. Säg till exempel att Arcane Crystal Module faller från varelser i Frostfire Ridge och Gorgrond. Cyklisk kraftmodul fall från varelser i Spires of Arak och Gorgrond. Universal Språkmodul KAN också falla i Nagrand, Auktionskontrollmodul kan falla i Gorgrond och Spires of Arak. De enda två som faktiskt är tillgängliga för alla spelare är Cyclical Power Module och Super Cooling Module. Naturligtvis lämpliga zoner för Alliansens spelare. Den som tänker på dessa saker måste titta på det från alla spelares perspektiv, inte bara pvp-spelare. Eftersom i princip med den ena modulen (Universal Language Module) som endast finns tillgänglig i Ashran eller auktionshus, är det här endast tillgängligt för pvp-spelare sedan de flesta spelare slänger auktionshuset med skandalösa priser. Även när du får någon som lägger ett rättvist och rimligt pris på ett objekt, de som inte köper det och vänder om och säljer det till det högre än tillgängliga priset. I. E. 60 000 guld för en enda modul. Kommentar av killerteddy Jag kan vara den sista som har märkt detta, men. Jag trodde att quot20 rykte bonus, greatquot. quotaccount-wide, även betterquot. Och då lärde jag mig att fraktionsbelöningar i WoD är väldigt olika från dem i MoP, och helt valfritt. Ja, den här byggnaden har vissa fördelar, men det är inte vad jag förväntade mig. Köttmattor kan vara ganska trevliga, men jag får så många örter och ännu mer malm. använder ladan, även mycket läder. Eller till och med matvaror. Kanske för förtrollande damm Sannolikt en bra byggnad om du vill använda AH för att göra guld :) Kommentar av Mitchpriest Shatari Försvarsplatta BoA transmogsats, varje bit kostar 1000: Verktygetipset i speltillstånd, sändplattauppsättningen är bindande för hämtning, kan någon bekräfta om WoWhead är felaktigt eller i spelverktygspets. Kommentar från Findakin Händer ner en av mina favoritbyggnader i garnisonen. Jag kan handla malmer och örter från min gruva och trädgård som är fullständigt värdelösa till min Rogue TailorEnchanter för Garrison Resources som är desperat behövs, och till skillnad från Lumber Yard behöver jag inte gå ut ur garnisonen för att skörda råvarorna för detta utbyta. Okej, jag behöver minst en av örterna som Skräddare, men min Inscriptionist eller Alchemist alts kunde ha gett dem tillräckligt lätt. Jag var väldigt irriterad att lära mig att för att aktivera AH-säljaren skulle jag behöva delta i spelaktiviteter som jag för närvarande inte, dvs. PvP, Raiding och Dungeons. Detta gör AH-återförsäljaren del av Handelsposten värdelös för mig, och förhoppningsvis kommer dessa krav att förändras i framtiden. Kommentar från PrairieChicken Sammanställning av en lista över handlare för att se om det finns något mönster. Uppdateras dagligen 1231. Äldste Surehide Talador Orchid 11. Ribchewer Nagrand Arrowbloom 12. Taitasi Frostweed 13. Pyxni Pennypocket Draenic Dust 14. Äldste Surehide Talador Orchid 15. Krixel Pinchwhistle Nagrand Arrowbloom 16. Ribchewer Starflower 17. Äldste Surehide Truesteel Ore 18. Pyxni Pennypocket Raw Beast Hide 19. Krixel Pinchwhistle Draenic Dust 110. Pyxni Pennypocket Frostweed 111. Pyxni Pennypocket Starflower 112. Pyxni Pennypocket Blackrock Ore 113. Pyxni Pennypocket Fireweed Hittills verkar det helt slumpmässigt. Kommentar från scottiegazelle Om du vill göra ett makro för att köpa specifika varor, kan du omstrukturera den här från en 2011 forumpost: Så, för att köpa råa odjurskläder (punkt 11), skulle du skriva in: Det kommer inte att låta dig köpa in icke-multiplar av 5, men du kan köpa staplar på 50 eller 200. Kredit: Shapy-Antonidas, som postade i handelschatt Kommentar av chanlord Så hur verkar 20 rep-boosten hela tiden? Det verkar inte fungera på någon av min alts och min huvud har en nivå 3 Trading Post. Kommentera av Zzimon Vet någon om kontots breda repfaktor staplar jag tänker med avseende på att ha lvl 3 handelspost på 2 tecken om bonusen då blir fördubblad eller om den andra handelsposten bara ger inte bonusen :). Kommentar från Keltichiro Vet inte om det här är en bugg eller inte, men det är BBO som innehåller quotBOAquot-plattan. handskarna är också BOP och quotCosmeticquot men resten av uppsättningen är BOP och quotPlatequot. en ganska jumbled uppsättning transmog växel, särskilt eftersom jag antog att jag kunde få det på min druid och maila det över till min DKwarrior som bunker uppsättningar, men det går inte att göra det. (Kommentera av bazzyl Gjorde en del testning av Smuggled Sac of Gold själv. Mynt är alltid mellan 13 och 17g. Använd makro för snabb och enkel köp: Kommentar av bazzyl Gjorde lite testning av Smuggled Sac of Gold själv. Mynt är alltid mellan 13 och 17g . Använd makro för snabb och enkel köp: youtu. beddtoza0S4WY Kommentar från Skarzon Om du slutför Trading Post-sökningen till AH-återförsäljaren, ersätt sedan Trading Post med en annan byggnad, skulle du få AH-återförsäljaren tillbaka om du byggde om Trading Post (och uppgraderade den till lvl 2) vid en senare tid Kommentar från Willowbird Jag har inte kunnat hitta information om detta någonstans, så det är möjligt att jag bara stött på fel, men jag fann att jag inte ens kan se näringsidkaren NPC i andra folk garnisoner på lägre nivåer. Jag gick precis in i en garnison på en nivå 92, såg inte näringsidkare. Växlade till nivå 100 och kunde interagera med näringsidkare. Tror att det kan vara något som bara 100s kan göra, jag bytte till min nivå 97 och kunde fortfarande interac t med henne Tänker det kanske varit en bugg, jag kom tillbaka på min 92 och såg henne fortfarande inte. För att kontrollera med en annan toon försökte jag igen med en nivå 91 och såg henne inte. Det verkar som om det finns en nivå cutoff, kanske 95, där du inte kan använda näringsidkaren i andra garnisoner. Det här är lite dåliga nyheter för de av oss som underhåller alts helt enkelt för deras yrken, men det verkar som om de kommer att stanna kvar på resursdockan tills jag är uttråkad nog att jämföra dem. Har någon annan hittat information om detta Eller hade liknande erfarenheter Kommentar av armrule Handlaren npc Krixel Pinchwhistle. kommer bara att uppträda för dem med en egen handelspost och den dagliga slumpmässiga växelkursen är densamma från en npc till en annan. Kommentar av zenshu Om du inte raidar och du vill ha det för möjligheten att ha ett auktionshus i Draenor, bry dig inte, för om du inte raidar kan du inte få auktionsdelen utan att spendera 20K-100K (åtminstone på min server) på auktionshus för att köpa den dumma raid-droppen delkompletterad del. Kommentar från alpeza Om jag bygger 2 handelsposter får jag 40 rep Kommentar från Promenius Stora nyheter, killar. I Legion kommer alla Garrison och Shipyard-uppdrag som belönar guld istället att belöna extra EXP - eller garnisonresurser. Det betyder att skattejaktegenskapen blir mer eller mindre värdelös, och att vi inte kommer att kunna odla guld lika effektivt tidigare genom uppdrag. Men det betyder inte att garnisonen bara kommer att vara ett komplett avfall, eftersom föremålet quotSmuggled Sack of Goldquot (från mitt skrivande av detta inlägg) inte har ändrats. Nu, enligt uppgifterna, verkar konsensus vara att varje väska ger ungefär 15 g. Inte mycket i utbyte mot 50 garnisonresurser. men det lägger till. Om vi ​​säger att du hade tio alts (att du bara kollade garnison cachen på var tredje dag eller så) tills alla hade 10k resurser. Tja, 10k resurser är ungefär 3k guld. Om du hade tio alts kommer det ner till 30k guld. Det är inte en dålig summa av pengar. Jag menar att det inte är något jordförstörande, men med tanke på hur lite tid och ansträngning du behöver lägga in i quotfarmingquot-resurser, säger Id mer än värt det. Så när Legion rullar runt (eller precis innan det gör det), kan det vara värt att bygga ett handelspost i var och en av dina garnisoner och respektera dina anhängare i Scavengers, i stället för Treasure Hunters. Kommentar från igibum Är priserna på råvaror med näringsidkare ändrats i 7.0.3 Kommentar från Wowzir När det gäller att köpa varor i bulk från garnisonhandlare är jag inte säker på om det här är en ny förändring eller inte, men jag upptäckte att när du ltshiftgt-klickar ett objekt i handlarens användargränssnitt, kan du helt enkelt skriva in önskad kvantitet av föremålet upp till den maximala stapelstorleken för det objektet. Detta lovar att sänka försämringen samt repetitiva stressskador. Du kan göra dina inmatningar med hjälp av tangentbordets numeriska tangenter och eller piltangenterna (Och ja, du kan använda en kombination av båda, Weisenheimer). Det är inte ens nödvändigt att klicka i nummervisningsområdet för att mata in kvantiteten. Total krig: WARHAMMER - Wurrzag - Total krig: WARHAMMER. 20 cv Total krig: WARHAMMER citationstecken , kvot. ,. - -,,. . ,,. -:,. ,. ,. ,,. :,. ,,. citat,. -. . . ,,. . ,. . :: Windows 7 64Bit: Intel Core 2 Duo 3.0Ghz: 3 GB: (DirectX 11) AMD Radeon HD 5770 1024 MB NVIDIA GTS 450 1024 MB Intel HD4000 720P DirectX: 11: 35 GB: PC-integrerade grafikkretsar kräver 4 GB ram, t. ex. Intel HD-serien:: Ubuntu 16.04 eller Steam OS 2.0 (64 bitars krävs): 3,4 GHz Intel Core i3-4130, 3,5 GHz AMD FX6300: 4 GB: 1GB Nvidia 650ti eller bättre (drivrutinsversion 367.28), 2GB AMD R9 270 eller bättre (Mesa 13.0.1 drivrutin kompilerad med LLVM 3.9): 29 GB: AMD GPU: er stöds inte på Steam OS. Intel GPU-enheter stöds inte vid tidpunkten för utgivandet. :: Ubuntu 16.04 eller Steam OS 2.0 (64 bitars krävs): 3,4 GHz Intel Core i7-4770: 8 GB: 4 GB Nvidia 970 (drivrutinsversion 367.28), 4 GB AMD RX 480 (Mesa 13.0.1 drivrutin kompilerad med LLVM 3.9): 35 GB: AMD GPU: er stöds inte på Steam OS. Intel GPU-enheter stöds inte vid tidpunkten för utgivandet. Copyright Games Workshop Limited 2016. Warhammer, Warhammer-logotypen, GW, Spelverkstad, Spelet i Fantasybattles, Twin-Tailed Comet-logotypen och alla associerade logotyper, illustrationer, bilder, namn, varelser, raser, fordon, platser, vapen , tecken och den särpräglade likheten därav är antingen eller TM, andor Games Workshop Limited, registrerat variera över hela världen och används under licens. Utvecklad av Creative Assembly och publicerad av SEGA. Creative Assembly, Creative Assembly-logotypen, Total War och Total War-logotypen är antingen registrerade varumärken eller varumärken som tillhör Creative Creative Limited. SEGA och SEGA-logotypen är antingen registrerade varumärken eller varumärken som tillhör SEGA Holdings Co. Ltd. eller dess dotterbolag. Alla rättigheter förbehållna. SEGA är registrerad i U. S. Patent and Trademark Office. Alla andra varumärken, logotyper och upphovsrätter är egendom för respektive ägare.

No comments:

Post a Comment